הצהרת נגישות
החברה ״מתן מחשוב תפעול וניהול בע״מ״ רואה חשיבות רבה במתן שירות שיוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות
הניתן ללקוחות עם מוגבלות. מתוך רצון לאפשר חווית גלישה טובה יותר, הונגש האתר גם לבעלי מוגבלות.
חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו.
במידה ונתקלתם בכשל או ליקוי כלשהו בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 03-9233414
במייל: info@matan-consulting.com
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו
עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
הצהרת נגישות
החברה ״מתן מחשוב תפעול וניהול בע״מ״ רואה חשיבות רבה במתן שירות שיוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות
הניתן ללקוחות עם מוגבלות. מתוך רצון לאפשר חווית גלישה טובה יותר, הונגש האתר גם לבעלי מוגבלות.
חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו.
במידה ונתקלתם בכשל או ליקוי כלשהו בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 03-9233414
במייל: info@matan-consulting.com
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו
עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
הצהרת נגישות
החברה ״מתן מחשוב תפעול וניהול בע״מ״ רואה חשיבות רבה במתן שירות שיוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות
הניתן ללקוחות עם מוגבלות. מתוך רצון לאפשר חווית גלישה טובה יותר, הונגש האתר גם לבעלי מוגבלות.
חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו.
במידה ונתקלתם בכשל או ליקוי כלשהו בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון: 03-9233414
במייל: info@matan-consulting.com
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו
עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
שטיחים לסלון עד 990₪ - לזמן מוגבל
מדיניות משלוחים
הנהלת האתר "אימפריית השטיחים והפרקטים" הפועל בכתובת האינטרנט https://www.carpetempire.co.il (ע.מ: 014056204) (להלן: “הנהלת האתר”).
תעשה את מירב מאמציה בכדי לספק את המוצרים שלנו אליך במסגרת הזמן הקצרה ביותר, ככל שניתן.
-
משלוחים חינם עד בית הלקוח החל מ- ₪200, עד ₪199 המשלוח בעלות 9.₪29
הזמנת משלוח עד השעה 12:00 לערים מרכזיות בתנאי שהשליח לא יצא מאיזור החנות יאספו וילקחו לסריקה ומיון במחסני החברה,
ומשם לבית הלקוח בטווח זמן של 5 - 3 ימי עסקים.
מידע ואזורי אספקה
-
ישובים רחוקים שהוגדרו ע"י חברת המשלוחים יוספקו עד 3-7 ימי עסקים (בהגדרתם ישובים חריגים – ישובי רמת הגולן וגבול הצפון/יישובי המגזר הערבי/יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק(שטחים)/ישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ודימונה).
-
הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 12:00 יעברו לחברת המשלוחים ביום שאחרי.
-
ימי עסקים אינם כוללים את יום איסוף המשלוח שבו המשלוח ימויין ויטופל במחסני החברה, אלא החל מהיום למחרת.
-
הזמנות יעברו לטיפול מרגע אישור חברת האשראי, בימי עסקים בלבד (א' עד ה'). לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג, מועדי ישראל וימי שבתון.
-
חשבונית המוצר תשלח ביחד באריזת המשלוח.
-
מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שהוזמנו במיוחד ושאינם קיימים במלאי.
-
במידה ותרצו לשנות את כתובת המשלוח, מועד האספקה יידחה בהתאם לעדכון. שינוי כתובת לאחר מסירת המשלוח לחברת השליחויות עלול להיות כרוך בתשלום.
-
לשינוי כתובת המשלוח יש להתקשר למספר הטלפון: 052-4400007 / לשלוח הודעה בווצאפ / או לכתוב בדף צור הקשר באתר.
-
במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לכתובת למשלוח מכל סיבה שהיא, החברה תודיע לך על כך ותפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על הצדדים.
-
במקרים יוצאי דופן יתכנו טעויות עקב שינויי מלאי או טעויות אנוש, החנות רשאית להציע מוצר חלופי או לזכות את הלקוח, דבר שעלול לגרום לעיכוב במועד האספקה.
-
במידה והשליח ייצור קשר בסמוך למועד האספקה והלקוח לא יהיה זמין או לחילופין לא יהיה נוכח לקבל את הזמנתו, ניתן להניח את המשלוח בכניסה לבית הלקוח באישורו או יידחה מועד האספקה בהתאם.
-
במידה ותרצו שהשליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת (באישור הלקוח בלבד), יש לעדכן בכך את השליח. במקרה זה, החנות אימפריית השטיחים והפרקטים לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
-
השליח יצור קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ לשמור על זמינות במספר הטלפון שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.
-
החנות אימפריית השטיחים והפרקטים לא תישא באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות, עיכובים, ו/או שביתות בחברת שליחויות, מלחמה, פעולות איבה או כוח עליון כמו גם כתוצאה מתקלות במערכת המחשוב, במערכות הטלפונים, בשירות הדוא"ל ו/או במערכות תקשורת אחרות שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה.
מעודכן: 22.06.24